Форум » Кабинет Инквизитора » Католический экзорцизм сегодня » Ответить

Католический экзорцизм сегодня

Inquisitor: Інтерв’ю із священиком-екзорцистом Йохнем Аббертонем 13-17 липня на Ясній Горі в Ченстохові відбулася Європейська Конференція Міжнародного Об'єднання у справах Звільнення від злих духів. Зустріч носила закритий характер. У ній взяло участь майже 300 осіб — священиків, а також світських, що допомагають екзорцистам. З'їзд зібрав представників німецькомовних країн а також давнього комуністичного блоку. Метою зустрічі, перш за все, було розширення знання, пов'язаного з окультизмом і New Ago, а також обмін досвідом. Польща має найбільш у Європі, крім Італії, кількість екзорцистів, які є в кожній польській дієцезії, а в деяких навіть декілька. У Європі найгірша ситуація з уповноваженими до служіння через звільнення від злого духу є в Німеччині. Зі священиком (екзорцистом англійської дієцезії Леедс) про служіння екзорцизму в Римсько-Католицькій Церкві в Англії розмовляє о. Павло Мацяшек. Як виглядає в Англії підготовка священиків-екзорцистів? Як це було у Вашому випадку? В Англії така підготовка може виглядати по-різному. Коли я прийняв номінацію, то почав цікавитися конференціями і реколекціями, організованими для екзорцистів. Я мав щастя, що в той час відбувся також в Англії спеціальний курс. Коли на цю функцію було призначено мого приятеля, такого курсу в Англії ще не було, тільки в Ченстохові організовано конференцію на тему вигнання диявола і звільнення, отже обидва ми поїхали. На подібній конференції я був в Алабамі. В той час я багато читав про служіння екзорцизму, відшукуючи відповіді на хвилюючі мене запитання. Підсумовуючи, можна сказати, що для підготовки до несення служіння екзорцизму потрібна перш за все участь в спеціальних зустрічах, організованих в Римі і в інших місцях світу. В останніх роках в Церкві все частіше говориться про вигнання диявола і потребу відповідної кількості священиків для відмови цієї молитви. Чи це випливає з того, що протягом років не піднімалися питання стосовно сатани і обвивання, яке він вчиняє? Це правда. Як зауважує священик Габрієль Амортх, декан італійських екзорцистів, священики не вірять в надзвичайну дію сатани. Коли проголошують, що він не існує, тоді стають його найбільшими союзниками. Також багато єпископів серйозно не сприймає цієї загрози і тому не визначає священиків до боротьби з демонами; адже вигнання диявола є дією, що піднімається з дозволу Церкви, за дозволом єпископів, які зобов'язані мати екзорцистів в своїх дієцезіях. Не скрізь однак виглядає то найкращим чином. Коли я був в США, то дізнався, що на всі Штати є призначено тільки 40 екзорцистів. Останнім часом мене запрошували до Франції і Уельсу із служінням звільнення від поганого впливу демона і зла, спричиненого через нього. Загалом люди докладно не орієнтуються в питанні, про яке ми розмовляємо, хоч я думаю, що під впливом фільмів і телебачення цікавляться силами зла і вигнаннями диявола. Добре, що останнім часом видано книжку, присвячену розумінню вигнання („Ехорцісм: Ундерстандінг Еxорцісм ін Сцріптуре анд Працтіце”) диявола, автором якої є священик Йереми Давієс — видатний егзорцист з лондонської архідієцезії Вестмінстер. Це бестселер, що відкриває очі на важливі питання віри і життя людини. Кожен католик повинен мати мінімум докладного знання на тему загроз сатани для життя людини а також ефективної допомоги в звільненні від демона. Як виглядає ситуація в Англії, в єпархії Лідс, в якій Священик виконує таке служіння? В переважній більшості англійські єпархії мають одного екзорциста. Усього лише чотири з них — серед них і Лідс — мають по два. Це, на жаль, дуже мало, оскільки нині у Великобританії бракує священиків і екзорцисти виконують також функцію приходських священиків. Велика кількість обов'язків у парафії не дає можливості виконувати екзорцистські молитви через брак часу. Щоб добре виконувати це служіння, потрібно проводити багато часу на молитві, знати докладно Святе Писання, багато читати на тему екзорцизмування і досвіду екзорцистів — треба отже багато часу виділяти для науки. Я намагаюся навчатися протягом усього часу. Вважаю також, що римсько-католицька Церква повинна більше користуватися біблейською егзегезою інших християнських віросповідань (напр. протестантів), які акцентують виняткове значення Святого Писання і займаються докладним вивченням Біблії. Таким чином можуть відкрити нові аспекти звільнення, які так широко не знайомі вірним римсько-католицької Церкви. Як розпізнати обвивання і якого виду обвивання найчастіше зустрічається в Англії? Пізнання не є легке і можна помилитися. На основі досвіду з іншими екзорцистами можу сказати, що в Англії служіння екзорциста виглядає так само як у всьому світі. При розпізнанні користується наукою, яку Церква має на цю тему. Називають наступні симптоми обвивання: користування невідомою раніше мовою або розуміння її, користування фізичною силою, перевищення натуральних можливостей і, врешті, знайомство з потаємними речами. Я зустрів, наприклад, таку особу, яка, не знаючи мене, говорила про мене і моє життя. Біснувата особа, незважаючи на зусилля, не може жити нормальним християнським життям з приводу великої кількості перешкод. Частиною нашого пізнання є також виключення психічної хвороби. Однак деякі симптоми психічних розладів можуть супроводжувати обвивання. Екзорцист, отже, мусить володіти основним знанням з області психології і психіатрії. По-моєму, у багатьох з нас у цьому відношенні немає достатньої підготовки. В інструкції обряду вигнання диявола зазначено, що не повинно його вживати, якщо немає впевненості щодо біснування. У Англії найчастішою формою біснування є так зване тимчасове біснування. Коли не має впевненості біснування, в який інший спосіб можна допомагати тим, які потребують усунення діянь злих духів? Люди деколи потребують звільнення у випадках диявольської манії чи фізичних страждань. Інколи злий дух може виголошувати промову через уста даної особи, але це може не бути ще біснування. Коли я зустрічаю когось, хто потребує звільнення, я проводжу з ним розмову і молюся. Якщо молитви звільнення приносять результат, потрібно їх продовжувати. Коли йдеться про молитву, то це: читання і розважання Святого Письма, прохання про допомогу Пресвятої Діви Марії і Михайла Архангела, кликання про допомогу Пресвятої Трійці в боротьбі проти індивідуальних злих духів, наприклад, духа смерті чи пекла, яким є Хадес, який часто виступає (це навіювання я прочитав в протестантів). Дуже часто важливо пізнати ім'я конкретного злого духа. Переважно мають вони імена зі Святого Письма. Знаючи ім'я демона, легше його атакувати. Якщо молитва звільнення не приносить результату, тоді, після застановлення я використовую обряд вигнання диявола. Прошу про наближення обряду екзорцизмовання (вигнання злого духа). Цікаве є напевно то, що є можливість користування як старою латинською версією, так і оновленою, перекладеною на національні мови. Священик Габрієль Амортх переконаний, що старий латинський текст кращий за нову форму. Вважає також, що найкраще вживати латинь. Зазвичай я вживаю англійську версію вигнання диявола, хоч лишилися в ній пропущені деякі важливі елементи. Проте дійсно, коли я раз використав латинські тексти,то впевнився у їхній більшій дієвості. Там більше знаків хреста — вистачить згадати про момент звернення до Пресвятої Трійці. Чи можна, отже, поцікавитися, яка з частин обряду є найважливішою? Згадуваний раніше священик Jeremy Davies підкреслює виняткове значення читання Святого Письма. Після декількох років досвіду я переконаний, що дуже важливим є використання розп’яття, заклик Благословенної Діви Марії і відмовлення Літанії до Всіх Святих. Чи обряд вигнання диявола вживається одноразово щодо конкретного біснування, чи практика показує, що потрібно його вживати кілька разів? У більшості випадків не тільки заходить потреба, але пряма необхідність застосування його декілька або кільканадцять разів. На звільнення часто складаються роки екзорцизмування. Потрібно пам'ятати, що Господь Ісус говорив про витривалість в молитві. Істотним елементом в боротьбі проти сатани є старанність і впертість. На цьому полягає сила молитви. Крім того видається, що сьогодні злі сили є дуже міцними. Щоб впевнитися у цьому, вистачить подивитися не тільки на Англію, але також на світ. Пропускається в ньому існування сатани або (як у випадку так широко рекламованого сьогодні в Англії фільму) говориться про царство темряви, яке зачаровує і приваблює. Чи може Отець розповісти про якийсь випадок, коли сам виконував обряд екзорцизму? Досконало пам'ятаю жінку, яка з дитинства займалася окультизмом і мала сімейні проблеми, не була кохана. Вийшла заміж за чоловіка також пов'язаного з окультизмом. Прийшла до мене по допомогу. Я молився за неї багато разів і бачив в неї знаки того, що звільнювалася від злих духів; одним з них була блювота чорною маззю. З часом однак я помітив, що то був дух, який не хотів вийти з цієї жінки. Я попросив, отже, певну містичку, щоб молилася за цю жінку і вона сказала мені, що той дух – це Йезебел. Я не чув про нього раніше. Цікавим було те, що містичка не знала, що злі духи можуть посісти людину, і не роз'яснила мені назви цього духу. Я почав отже шукати в Біблії. У той же час мій приятель — світська людина, заангажований у Віднові в Святому Дусі, — попросив мене про допомогу в справі священика, якого несправедливо запідозрювали у сексуальному насиллі відносно дитини. Сказав мені, що людина, яка осудила цього священика, була під впливом духу Йезебел. Я розповідаю цю історію, щоб сказати, що злий дух на ім'я Йезебел незвичайно небезпечний, оскільки об'єднується з індивідуальністю біснуватої людини і тяжко його позбутися. Частиною лікування є глибоке навернення і порада психолога. Колись також один приходський священик попросив мене відвідати дім його парафіян. Проживала в нім сім'я з двома дітьми, які говорили, що бачать якісь привиди. Мати натомість непритомніла, втрачала свідомість і хворіла на депресію. Сім'я пропонувала їй візит до фахівця, але вона відмовила. Я не міг розібратися, в чому проблема. Я пішов на прогулянку, під час якої молився до Ісуса про розпізнання і приглядався цій околиці, пробуючи пізнати, наскільки старими є навколишні будівлі. Коли я повернувся, то сказав батькам, що все, що робиться в їхній сім'ї і домі, має зв'язок із спіритизмом. Тоді я дізнався, що проживаюча в цьому домі сім'я хворої жінки (особливо її мати) брала участь в спіритичних практиках, заборонених Церквою. Я молився там заупокійну і покропив будівлю свяченою водою. Я поцікавився також у жінки, чи переходила вона якісь хвороби. Коли вона це підтвердила, то я молився, кладучи руки на її голові, щоб вийшов з неї дух засмучення, дух гнобительської її хвороби. Я молився мовами, а вона кинулася із стільця на підлогу. Прореагувала сильними здриганнями і почала витися як вуж. Потім втратила свідомість. Пізніше ще п'ять разів я молився про її звільнення. Я знаю, що мала точно одинадцять злих духів, оскільки всі мали свої назви. Я додам, що в той час та жінка пізнавала Катехізис Католицької Церкви, приготовляючись до таїнства Хрещення. На мою думку це звільнення було корисне в прийнятті хрещення, а з другого боку таїнство спричинило очищення цієї жінки. Зараз вона цілком вилікувана і очікує дитину. Її мати і сестри почали приходити до Католицької Церкви. P.s. У Римсько-Католицьких дієцезіях України, зокрема у Київсько-Житомирській та Кам’янець-Подільській, також є священики, які допомагають зневоленим злими духами та узалежненим магією людям. Католицький Медіа-Центр http://www.catholic-media.org/ua/index.php?option=com_content&task=view&id=1218&Itemid=1

Ответов - 3 новых

Быколай Оптоед: есть у кого то видео с записью изнания бесов католиками (и православными, кстати, тоже)? хочу заценить масштаб трагедии.

Burn_93: введите в гугл хрустовая отец валерий увидите какая у наших попов методика экзорцизма.

Faust: да и в православии такое есть




полная версия страницы